جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fadila Liđan Murić

ONI ILI JA

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

ONI ILI JA

Mnogo smo toga zajedno prošli,

bilo je dobrih i loših dana,

al'  došlo je vrijeme kad ispod svega

jasna crta povući se treba.

Uvijek sam mislila da tako nešto,

dešava se negdje,drugome nekom,

da naša ljubav toliko je jaka

i odoljeti može svakome zlu.

Nisi više ni sjena čovjeka onog

kojem sam ljubav svu svoju dala,

teška srca tražim od tebe,

izaberi ,oni ili ja.

Uzeo si sebi za pravo,

da misliš samo na želje svoje,

posao,kafana,društvo i piće,

u tvojoj priči mene nema više.

Sa društvom svojim ostaješ do zore,

u našu kuću svraćaš k'o gost da si,

ako je to ono što želiš

izvoli dušo, ali bez mene.

Ne okreće se lako stranica nova,

poslije svih što ispisali smo skupa,

izgubio si povjerenje moje,

pogazio ljubav,sve zakletve naše.

Loše ti rade drugovi tvoji,

shvatit ćeš i ti al'  kasno će biti,

ostaviće te kad ti loše krene

a ni mene tad biti

Dajem ti evo,šansu još jednu

da budeš onaj kakvog te znam

Na jednoj strani naš dom i ja,

na drugoj društvo i kafana.

Odluči se,oni ili ja!

Autor:Fadila Liđan Murić

05.05.2023.god.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *