جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

PASTIRI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

PASTIRI

(Rima na I)

U duši,

nešto me guši,

sjećanje boli ...

Bio sam mali,

i

drugi

pastiri,

bili

su mali...

Ovce smo čuvali,

u planini,

složni

bili...

Ovce smo muzli,

krompir rovili,

vatru ložili...

Mire četinari,

i

cvijeće miri,

na vatri,

mlijeko se vari,

peku se krompiri,

frula sviri,

oko vatre pastiri...

Na kosi,

u magli,

ovce, i

Šarov stari

ovce pazi...

Svake noći,

nemirni

mi

snovi,

sjećanje me progoni,

snovi

mi,

iz djetinjstva dani,

pastiri

i

pas šareni...!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *