جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nisam smjela

Probala sam u moru da plivam,

Gdje ni jedne kapi ne postoji.

Opet sam se pocela da gusim.

To su bili osjecaji moji.

Nisam smjela strah me obuzeo,

Ne zelim se vracati ponovo.

Sto ostavim ne trazim ga vise,

Zelim zivot zivjeti na novo.

Kad bih htjela dici se visoko,

I u tome nebih izdrzala.

Neznam da bi sluzila me krila,

Cini mi se da bih nisko pala.

Uvijek  volim spustiti se nisko,

Jer to meni naj bolje pristaje.

Oni koji poleti visoko,

Nisko padne i onda se kaje.

 Ali imam jednu skromnu zelju,

I ona mi prevelika nije.

Da ostanem nakva kakva jesam,

Za mene je to i naj vrednije.

Autor:Dervisa  Colakovic

13/6/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *