جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

Prije dvije godine



..i dan je taj što me vara,

plavetnilo neba misli skreće,

...a onda,padne noć

prokleto dugi sati,

ranjenim srcem shvatim,

sitnice,ponos,

inati,neće mi dati,

da pratim trag- a znam,

sve je ništa,i da se

vrati,slomit ću kazaljke,

vrijeme će stati,

a ja ću,vječnost

čekati,jer

želim da se vrati..

Tražim te,sanjam te

suznim očima

u tuđim sjenama,

u nekim licima,

u stanovnicima,

nekog dugog svijeta,

sve mislim

pronaćiću te

zar ne,dali postoji

više planeta..

Bez glasa mičem usnama,

a pada zaborava plašt,

ćutim jer znam da znaš,

uvjek si znao ti,

jedini moj,već dugo

prestao si biti

jedini,

svaka sekunda kao godina,

ali bar znam

na čemu sam,

i barem znam,da

nema više nas,

ja spremna sam

da pokažem osmjeh,

pred svima,

i ako dolazi u srce zima,

i kroz paukovu mrežu,

vraćam vrijeme,

kad sam samo ja mislila,

da smo bili tim.

Mogla bi da te pitam

šta je bilo s'tim,

oprosti...željela bi reći,

budi sretan sa njom,

jer,ona je

tvoj život,tvoja sudbina,

dok si mene oblikovao,

samo od dima,

ali,mislim...što će ti to,

što će ti od mene želje,

sve to sa duše stresi,

i budi to što jesi,

tamo gdje jesi..

svejedno što samnom da se desi,

ti budi sretan,

i ne saznaj nikad,

kako to boli,

kada te vjetar iščupa,

i odnese te daleko..

a neko umire,

jer te voli..

jer...i bio si,

oduvijek tamo.

Ostaje nada,

možda će neko,

poželjeti da shvati,

mene...moja lutanja..nadanja,

i da će željeti i moći,

to sve da prati,

i ko zna,

možda me jednom nađeš,

tamo,gdje prestajem ja,

..gde počinješ ti, a

gdje stali smo mi,

gdje sada su drugi,

ali,samo strankinju ćeš sresti,prolaznicu slučaja,oči hladne kao sante,

i ako te je ta strankinja voljela više nego sebe,

i spremna bila da ti podari

i svoja krila,

da budeš sveti,

i da ti kaže..leti,

sad samo sretan budi i ..

sleti,tamo gdje ti se duša budi...emma


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *