جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

A HTIO BI'

Ibrahim Ibrahimovic

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

A HTIO BI'

(Rima na I)

Suzne mi

oči,

u mojoj malenkosti,

ledenog srca,

sjedim na klupi,

na riječnoj obali,

i

nema ljubavi,

ni

radosti,

tuga me progoni,

sve je u uspomeni!

A ja bi'

opet htio čuti,

rijeku kako hući,

htio bi'

vatra da se razgori,

u meni,

da zagori,

ugašeni,

plamen ljubavi!

Jecaji,

su presahnuli,

i

moje riječi,

koraci

mi

svuda razbacani...

Htio bi '

se smijati,

na kiši,

plakati,

u dan sunčani!

Htio bi ',

krišom milovati,

dojke djevojci...

Moji

su osmjesi,

vjetri,

gorski...

Ne mogu tugu uništiti,

ni

ljubav je neće pobijediti!

A htio bi '

led u srcu otopiti,

da rijeka

oproštaja zažubori,

htio bi ',

da zagori,

vatra strasti,

u sumrak majski!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *