جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Necu te cekat

Ni mjesec nije kao  nekad prije,

A ni zvijezde ni malo ne sjaju vise.

Sve je zastalo i sve tiho cuti,

Oblak se isplakao  nema vise kise.

Stojim na trotoaru i posmatram nijemo,

Sve je tuzno i sve nesto pati.

Magla se spustila kao da mi kaze,

Ni ja ovo vise nemogu izdrzati.

Stojim i cekam u pravcu tvome,

Mozda si i ti izgubio pute.

Nisi mi dosao kada si  rekao,

Necu te cekat vise ni minute.

Paticu i ja kao sto svi pate,

S njima cu dijelit svu svoju tugu.

Kada je ne mogu  ispricat tebi,

Ja cu se povjerit makar nekom drugu.

Ti nisi i ne zelis da slusas mene,

I zato nisi ni krenuti htjeo.

Mene si prepustio drugom covijeku,

A ti si drugu zenu zavoljeo.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

6/7/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *