جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ti me cekas

Kise liju i munje sijevaju,

I nebo se na zemlju spustilo.

Smracilo se usred bijela dana,

Nikad vako nije nesto bilo.

Ti me cekas ja ne mogu doci,

Ne znam puta kojim doci prije.

Ne mogu se usuditi krenut,

I da dodjem do tvoje kapije.

Navik'o sam da te gledam mladu,

Proganja me ceznja svakog trena.

Uvijek stojis pred ocima mojim,

Neces nikad bit zaboravljena.

Srodismo se kao jedna dusa,

Ne moze nas niko razdvojiti,

Dala si mi svoje povjerenje.

Zar se moze to zaboraviti.

Nemoj mi se obecati drugom,

Ja te ne bih nikad prezalio.

Od kako sam tebe upoznao,

Ja sam svoje sve zaboravio.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

14/ 7 /2023

Autorska prava zadrzana

Ti me cekas



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *