جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Voz mi kasni

De mi reci dali mi se nadas,

Da li cekas kada cu ti doci.

Posmatras li sa prozora svoga,

Jesil dane zamjeni'o za noci.

Voz mi kasni i ne mogu stici,

Mnogo mi je oduzeo vrijeme.

I ako sam sva u ceznji pustoj,

Ja se brinem jer ti cekas mene.

Ja nikada necu odustati,

Od tog puta kojim zelim ici.

Svecu dati samo da te nadjem,

I ne moram bas na vrijeme stici.

Vozovodja uvijek proklet bio,

Sto mi tako ti nevolje stvaras.

Nisi samo bol nanio meni,

I dragog ces mog da razocaras.

Zasto nisi mislio o tome,

Ne mozemo jedno bez drugoga.

Drugi puta nemoj kasnit vise,

Nemoj  da nam dolazi do toga.

Autor:Dervisa Colakovic USA

18/7/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *