جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

الشاعر ايمن شتا

تعبان_قوي

كلمات_ايمن_شتا

.....


الحكاية ف كلمة واحدة.. ان انا تعبان قوي

ايوة كلمة مش هكتر.. جرحي منكم كان قوي.

انجرحت بظلمكم.. واندبحت بكدبكم..

من اللي شفتوا منكم.. قلبي عاش يبكي ويعاني..

الحكاية ف كلمة واحدة.. ان انا تعبان قوي..

الحكاية انكم.. وخدني شهادة ف كدبكم..

متشطرين.. ومسيطرين..

شفتكم وعرفتكم.. طلعتوا فعلا كدابين..

والخيانة طبعكم..

الحكاية ف كلمة واحدة..

اني مجروح منكم..

ايوة انا تعبان قوي..

الحكاية ف كلمة واحدة.. ان انا تعبان قوي..

ايوة كلمة ومش هكتر.. جرحي منكم كان قوي..

.....

عشت عمري بداوي فيكم..

بنسى نفسي واشتريكم..

عمري ما استخسرت فيكم..

اي حاجة تهمكم..

بعتو قلبي بالتراب..

وانتو ايه حبة سراب..

كنت طاير للسحاب..

بس انا وقعت باديكم..

الحكاية ف كلمة واحدة..ان انا تعبان قوي..

ايوة كلمة مش هكتر.. جرحي منكم كان قوي..


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *