جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

انا الجانى

 

عابدين أبو الخير

أول قصيده من ديوان ممر القلب

دعم عشان ننزلها فديو




انا الجانى

وسجانى

حبيب قلبى

والتهمه بس انا حبيت

وببنيله حيطان البيت

لقيته فى لحظه مش جنبى

وإيده فى ايد واحد تانى

فانا اتهديت

هسيبك يا حبيب قلبى

اكيد همشى ونا مجروح

لكن الذنب مش ذنبى

بدل ما تشفنى طير مدبوح

وهفضل بس فى عيونك

حلاوه روح

هسيبك وامشى مش راجع

وهفضل فى الحياه زكرى

تقول هنسا واكيد راجع

هقولك لئه على فكره

انا حياتى ومن غيرك

تقول صعبه

تقول هتموت

هشوف غيرك ومن بكره

وبعد سنين هبان زكرى

فى قلب تابوت

اكيد مش سهل انى انساك

وصعب عليا ابئا معاك

لكنى هشوف حبيب تانى

واغنيله لحليم اهواك

وانا قاصدك ومش قصده

وجوايا بقول ميت أه

عشان كان نفسى اغنيها

وانا وياك

يا بسمه جميله فى الصوره

وبتزين حيطان البيت

يا طفل صغير اتشائا

حدف طوبه

فشوفت الصوره مكسوره

يا حلم جميل انا عشته

وفجأه صحيت


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *