جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Necu ti ih trazit

: Dervisa Grabus Colakovic




Poslacu ti buket mojih ruza,

sve su lijepe razno razne boje.

Miris ce te posjetit na mene,

I naj ljepse zagrljaje moje.

Nek ti one budu mjesto mene,

pomirisi kad ti bude tesko.

Dusi ce ti mnogo lakse biti, postavi ih bas na moje mjesto.

Ono mjesto gdje sam nekad bila,

u okrilju pored srca tvoga.

Valjda ono nije zauzeto,

nisi mozda smjestio nikoga.

Zaljevaj Ih sa suzama svojim,

svakog trena kad se sjetis mene.

One ce ti uvijek dobro doci,

samo ne moj da ikad uvene.

Necu ti ih trazit da ih vratis,

sto se dadne ne vraca se vise.

Jos ih stavi kraj jastuka svoga,

kada spavas neka ti mirise.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

28/8/2021


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *