جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sudim ga nekad



Pero mi pise sta srce osjeca,

i ako nekad greska postoji.

Jer ono ne zna ni zasto drugo,

i ono se vise nicega ne boji.

Nekad je kameno kao stijena,

nekad je mekse od svile sto sija.

Al uvijek govori ono sto osjeca,

I sta sluti nekad ne znam ni ja.

Sudim ga nekad previse trazi,

ne mogu dostici njegove zelje.

Kakvu god kaznu ono dobije,

ja samo u njemu osjecam veselje.

Pustit cu neka me ono vodi,

kamenim putem preko stijena.

Zazmirit cu I brojati minute,

slijedit cu tebe bicu ti sjena.

Udomi me negdje u kutu svome,

svojih odaja sto su jo's hladne.

Ostati za uvijek i snivati snove ,

posjeti me ako ti naum padne.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *