جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

U RIJEKU SKOĆI

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

U RIJEKU SKOĆI

(Rima na I)

Javila mi draga jedne kišne noći,

ne čekaj me, neću ti doći,

navališe suze mi na oči,

čini mi se, opet, kiše če biti!

Nije došla draga, jedne kišne noći,

slušao sam vjetar kako zviždi,

u duboku rijeku draga skoći,

čini mi se, opet, nebo če plakati.

Umrla je draga jedne kišne noći,

al' smrt nije mogla ljubav izbrisati,

poljub njen zaboraviti neću moći,

u dubokoj rijeci, zašto se utopi?

Vareš 1976 godine



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *