جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

 Dervisa Grabus Colakovic

Na prvi pogled

Pogodi me pogledom svojim,

Kao strijela jednu srnu njeznu.

Istopi me potpuno cijelu,

Kao sunce jednu grudvu snjeznu.

Nestado potpuno I sve zaboravi,

Pitam samu sebe dal jo's postojim.

Srodi se sa svim sto posjedujes,

Da te izgubim cesto se bojim.

Na  prvi pogled uvijek se kacim,

Nekada pogodim a nekada grijesim.

Obicno sam cesto gubitnik,

I onda sama sebe tjesim.

Cesto me obuzme neki strah,

Zato sto nismo ljudi svi isti.

Sa dva lica koja su

blijeda,

To ti je insan munafik cisti.

Kada bih se to  promijenit moglo,

Ja bih skrojila sve po istoj mjeri.

Da svako svakog Iskreno cijeni,

I da niko nikog ne iz nevjeri

Autor :Dervisa Grabus

29/12/2021


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *