جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ne osudjujem te

Ti si u mojim ocima biser iz skoljke,

U onoj sto se skriva na dnu mora.

Ti zelis da sijas oko vrata svake zene,

Pristupis jednostavno bes pogovora.

Ti neznas tiho koracati da dopres do srca moga,

Ti zagazi odmah u more duboko.

I sad se sama cesto zapitam,

Zasto ti bas ja zape  za oko.

Nebudi grabljivac sacuvaj vrijeme,

Ko brzo pristupi brzo odustane.

Koracaj smjelo ti si djentlman,

Nema covjeka da nema mane.

Ne osudjujem te ja sam razumna zena,

Koja se bori sa mnogo toga.

Trebas  da shvatis sve okolnosti moje,

Jer je tesko doci do srca moga.

Ko znade I ko do njega dodje,

Nece ga nikad pustiti lahko.

Jer ja cijenim svaciju ljubav,

I sve od sebe uzvracam tako.

Ne gazi duboko ja znam da ti zelis,

Naucio si u moru u skoljki da spavas.

Trebas cijenit sto ti se daje,

Nemoj ni sa cijim srcem da se poigravas.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *