جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Pozia,frymëzim

Titulli:Pozia,frymëzim im.



Dita largohet dhe ia lë vendin Natës,

dhe kjo më çon në botën e magjisë dhe të imagjinatës.

Në në një botë me fuqinë e ndjenjës dhe pasionit,për të krijuar,

vargje për gjithçka,që kjo botë është e

rrethuar.

Shumë urrejtësa vijnë shpesh në rrugën time,

mënyra e vetme është të krijoj,sepse poezia është jeta ime.

Poezitë janë ato,që sjellin ndryshim në botën e poetit,

zemrat janë të pastra,të dashuruara dhe të larguar,prej stresit.

Më së shumti jam e rrethuar,nga familja dhe miqtë e vërtet,

janë ata,që më japin frymëzim, gëzim në shpirt dhe shpresë.

Në fytyrën time,koha sjell më shumë buzëqeshje,

me vargjet e krijuara,për gjithçka,që i përket kësaj jete.

Fier/24/4/2022

Albania

Autore:Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *