جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

DUA DRITË !


E vështroja dhe me vete mendoja,

Çfarë sheh tek unë,

Unë s'jam as maratonomaku,

S'jam as një rreze dielli,

Unë jam gjithësia,e bardha dhe e zeza,

Mos më mundo,ma thuaj thjeshtë,

Mos më mundo ma thuaj çfarë më mungon?!

T'i s'vishesh bukur,s'mban kollare,

Si ke qejf kostumet me jakë të ngrirë,

U bëfshin përshesh kostumet,jakat,

Mua më pëlqejnë këpucët e sheshta,

Si kam dashur dhe si dua të lartat taka,

Ato dhe shkurtabiqet mëndje,

Më besoni i bëjnë më të gjata!

Drita u fshihej dritave të syve të mi me perde,

Sia uroj askujt errësirën,

Mos u gjunjëzoni kur se shihni dritën e diellit,

Errësira është më e keqe se nata,

Dhe hapin që hedh e ndjen me trokitje,

Kapeni tik-takun e kohës,vështroni në hapësirë,

Do kini ditë dhe dritë pambarim ditë të gjata!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *