جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

EJA RRI ME MUA.


Pse më thua nuk të dua,

Dashuria të zgjat jetën,

Se di s'më dhe asgjë,erdhe,

Me hithra, lëkurë mbuluar!

Më erdhe si speca djegëse,

I desha,i dua buzët e tua,

E desha, dua,zëmër me ethe,

Zemra që më shëron mua!

E vare jetën ndër vergje,

Cilin varg e le për mua,

S'më ke shumë për sebepe,

I uroj,më urojnë,ndaj ju dua!

Të them mirë se erdhe,

S'të them dot sa shumë të dua,

I them lules,Menekshe,

Mblidhi gjithë shoqet e tua!

Zemrën tënde bëje prush,

Dhe m'a vër gjerdanë në gushë,

U djeksha në zjarret e tua,

S'të them prapë sa shumë të dua!

Zemrën tënde bëje diell,

Më bëj mua një yll në qiell,

T'a fal gjithë dashurinë,

Bashkë të rrimë në lëndinë!

Të rrimë bashkë në lëndinë,

Ti thith, ti gjerb buzët e tua,

Mos ma fshih gjoksin në brinjë,

Më puth,dhe unë të them të dua!

Falmi t'i lule shqerrë,

Falmi, të gjitha hiret e tua,

Mblidhe aromën në grusht,

E mbi supe ma hidh mua!

Ulu mbi barin e gjelbër,

Lulet mblidhi mbaj për vete,

Veç aromën falma mua,

Ezmerka gjithë lezete,

E beson që të dua,

Mos më thuaj më s'të dua,

Eja të rrish me mua!

21/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *