جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

Miqtë e mi!

Jo se ndihem keq,përkundrazi,vlerësimi edhe me një pëlqim është respekt! Njëherë kam postuar,sinqerisht nuk më kujtohet se në kë poezi,jo se e bëra unë po më pëlqeu kur një nipi im më tha i përshtatet,poezisë dhe unë e pranova,u ndjeva keq, pozinë njerëzit që e lexojnë është mirë t'a ndjejnë në shpirt,t'a ndjejnë në jetën që po jetojmë!Muhedin Mahilaj e urova- " Urime poet i vogël" për një poezi brilante që kishte botuar, më tha faleminderit miku im i nderuar poet! Sa bukur,fjalë zemre,jemi të gjithë ligjërues shpirti dhe zemre,le t'a vlerësoj koha,poezi e mirë,e bukur,për këdo çdo urim që bëj e bëjë kur e lexoj,jam mirë dhe pëlqej! Nga brezi im  kam njohur nga afër poetin e paharruar,Petrit Ruka,Qazim Sheme,Feti Zeneli( miku im) mësuesin e talentuar dhe poet Veledin Dyrmishi,kemi punuar bashkë pa cmira e derte si dy djem levend, Fatmir Pushin,gjaku im jemi rritur bashkë,........e shumë të tjerë! Të gjithë të tjerët i njoh në një kohë vetëm nga poezitë me shumë vlerë ! Sa do të doja t'u ndiqja t'u takoja,se di ndoshta zoti ma plotëson këtë dëshirë,t'u shikoja në sytë plotë dritë e t'ju përqafoja,atëhere do ndihesha i plotësuar si jo më mirë!

Kur u them poete/të i nderuar fisnik/e e ndjej në shpirt në vargjet e thurura të poezisë!

Ju uroj një vit të mbarë dhe plotë shëndet në poezi në familje dhe në jetë! Respekt pafund për të gjithë poetët në Shqipëri dhe në botë jemi një familje shumë e madhe sot! Suksese ju uroj!

10/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *