جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك
عالميDervisa Grabus Colakovic

Poruka ti stize a ti je ne vidis

 

Dervisa Grabus Colakovic

Poruka ti stize a ti je ne vidis



Razmisli dobro da li greske pravis,

Ako se ne javljas da li je sreca.

Nemoj gaziti niciji ponos,

To ti je da znas greska i naj veca.

Poruka ti stize a ti je ne vidis,

Postade ti blijeda bez ikakve boje.

Ili si mozda zaboravio citat,

Ili bas ne zelis da vidis koje.

Nije ni vazno nekad je dobro,

Kada ti neko otvori oci.

Mozda i ja u mraku ne vidjeh ,

Mislis da te necu zaboravit moci.

Kunem se vjeruj mi u svako slovo,

U ono koje napisah tebi.

Neznadoh da neznas cijeniti ljubav,

Ja ti se nikad obratila ne bih.

Nemoj da ti nekad u kajanje dodje,

Nemoj da ti suza iz oka krene.

Ne kuni se vise u laznu ljubav,

Neka ti budu samo uspomene.

Sjetices se nekad osmjeha moga,

Koji te milova I snagu ti dade.

Koji ti udje u dusu tvoju,

A ti ga nikad zadrzat ne znade.

Ali te molim poslusaj srce,

Prije nego sto osvira kraj.

Ja kada odem ne vracam se vise,

To mi je mana velika znaj.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

24/3/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *