جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Svaka suza moja


Na jastuku bijelom nekad suze brojim,

Jer su mi ga cesto one pokapale.

Ni brojala nisam koliko ih je bilo,

Da ja budem srecna nisu nikad dale .

Svaka suza moja koja je kanula,

Nikada se ona nije osusila .

Uspomene stoje sve dok ja postojim,

Ja ih nisam tako nikad zasluzila.

Sto se tako moze nekom dogoditi,

Da ti zivot ruse a ti jos postojis.

Oni sto to rade jer nemaju srca,

Nemozes im vratit jer se Boga bojis.

Niko nikad zato nesmije dozvolit,

Da od njega prave krpu poharanu.

Oni nikad nece priznat svoje greske,

Koliko naprave u jednome danu.

Casno svako treba sebe zastiti,

Kucnut nogom od pod glavu gore dici.

Uzet zivot treba svako u svoje ruke,

I ono sto zelis onda ces postici.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

18/3/2023



Autorska pravda zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *