جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli: Të dua qyteti im

Të dua qyteti im,

si Dielli që çdo mëngjes  pranvere

 lind,

si Hëna e bukur, që lart mes yjesh në qiell ndrin.

Të dua qyteti im,

si valët,e detit që përplasen lehtas mbi shkëmbinj,

si rrezet e ngrohta të verës që na depërtojnë mbi shpinë.

Të dua qyteti im,

edhe kur jam e mbytur në zemërim dhe në trishtim,

je ti që i jep qetësi dhe gëzim shpirtit tim.

Të dua shumë qyteti im,

 je ti që mua më tërheq si më e madhja magji,

dhe nuk më bën zemra,kurrë të largohem nga ti.

Të dua qyteti im,

për freskinë e pranverës që sjell çdo mëngjes,

dhe kur në rrugë me fjalë shqip të gjithë i përshëndes.

Fier/17/3/2023

Albania



Autore: Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *