جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ukradi me

Hajde dodji ukradi me nocas,

Dok sve spava dok je mirna noc.

Ja sam spremna odavno te cekam,

Ja nemogu tebi sama doc.

Noc je kratka nemoj se omisljat,

Jer me lahko mozes izgubiti.

Nisi nikad razmislj'o o tome,

To se lahko moze dogoditi.

Ako svane zora iza brijega,

Majka ce se rano probuditi.

Djaba sam se svunoc radovala,

Da ces doci da cu tvoja biti.

Prekradi se da ne vidi niko,

Pod moj prozor ja cu te cekati.

Darove sam svoje spakovala,

I nemora niko zato znati.

Ukradi me dok te zeljno cekam,

I dok zora jos svanula nije.

Kad se majka ujutru probudi,

Suzama ce lice da umije.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

10/3/2023



Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *