جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

SANJAM TI OČI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

SANJAM TI OČI

(Rima na I)

Sam sam,

u pustoj sobi,

ti

kraj mene nisi,

svake noći,

sanjam ti,

kosu , sanjam oči,

i

smiješak tvoj blagi!

Nema te,

nećeš doći,,

i

dalje živjeti

ću u samoći!

Zašto si,

morala otići,

zašto se

ne ote sudbini?

Odnijeli

te neki

vjetrovi,

odnijeli

su moje radosti!

U ovoj pustoj sobi,

samujem u mladosti,

sav svijet je u magli,

otkad ode ti!

Sam sam,

u pustoj sobi,

ti

kraj mene nisi,

svake noći,

sanjam ti,

kosu, sanjam oči,

i

smiješak tvoj blagi!

 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *